Mihaela Rădulescu la Bookfest!

Mai 30, 2011 at 12:06 am (A new era of the blog!)

Bookfest nu-i ca Gaudeamus sau Gambrinus, cum i-o zice. M-am dus acolo cu scop precis, debutul lui Adrian Georgescu, „Câteva sfârşituri de lume”. Au vorbit cu tâlc Radu Paraschivescu şi Andi Moisescu, apoi autorul ne-a dezvăluit ce-a făcut Pavlov după ce i-a murit câinele*. Că a fost lume destulă am putut să-mi dau seama stând vreo juma’ de oră la coadă la autografe. A fost timp câştigat fiindcă deja începuse altă lansare, o traducere, cu mai puţină lume pentru că autorul nu mai putea demult acorda autografe: Nikos Kazantzakis, ăla cu Zorba. Dan C. Mihăilescu a făcut spectacol, dar nu pentru că şi-ar fi propus, ci pentru că l-a luat valul! Citea cu pasiune din „Ultima ispită a lui Hristos”, interpreta, se bâlbâia, lumea zâmbea fără pic de ironie.

În rest, şi pe la alte edituri oameni cu treabă, am văzut un boier al minţii, cu ăl de ne-a luminat de ce iubim femeile m-am întâlnit la restaurant (nu bea, mânca… apud aprox Mălăele), cât despre scriitoreasa din titlu, vă e clar c-am pus-o acolo pentru trafic!🙂 Oricum, din ultima poză vă puteţi da seama că era îmbulzeală de parcă lansa Andreea Marin!

* i-a mai dus 2 ani de mâncare!

5 comentarii

  1. Nicamo(ca) said,

    sunt siiiin-gur pe drum …

  2. Nicamo(ca) said,

    am fost si eu la târgu’ ăsta, da’ la momentul t1… alte măşti…

  3. Epigonul said,

    De când n-am mai fost pe-aici au schimbat ăştia mobila!🙂
    Recomndare culturală: duceţi-vă în mall Plaza la filmul Larry Crowne, cu Tom Hanks şi Julia Roberts. Nici nu va trebui să vă închideţi telefoanele, veţi fi singuri în sală!😉

  4. Epigonul said,

    Băbăeţi, s-a terminat şi vacanţa asta!

Lasă un răspuns

