Jurnalul unei persoane. Juridice (VII)

Aprilie 4, 2011 at 1:43 am (A new era of the blog!)

Revin cu jurnalul pentru a vă confirma comunicatul onor primului ministru. Da, am ieşit din criză! Exact la termen, pe 1 aprilie. Fiindcă atunci mi-am schimbat eu maşina!🙂 Şi nu e păcăleală. Loganul mi-a fost credincios timp de peste 5 ani de zile, şi pe persoană fizică, şi pe persoană juridică, de-aia mi-a şi rămas pe persoană sufletească. Acum am luat un Kangoo cu vreo 50.000 la bord, numai bun pentru cărat şi pentru dormit în el la Vama Veche.

6 comentarii

  1. Gândac said,

    Bine că ai tu maşină mijlocie!

  2. Chip said,

    . . . duba, duba, Tantza . . . .
    acum nu mai ai scuza. trebuie sa te duci la piatza🙂

  3. Epigonul said,

    Trebuie să mă duc la piaţă ca să vând!

  4. Gândac said,

    Să nu zici că ţi-ai luat şi piaţă!!!!!

  5. Epigonul said,

    La mâna a doua, deci de vechituri.
    Zicea Monica de Jon Bovi sau cam aşa ceva. Cip ar trebui să fie cel mai interesat, că acolo sigur găseşte ceva prospături, ba chiar şi unele mai conservate…

  6. Gândac said,

    Pentru prospături să-i dai Kanguul să se ducă la piaţă…

Lasă un răspuns

