Jurnalul unei persoane. Juridice (VI)

Decembrie 31, 2010 at 5:44 pm (A new era of the blog!)

Ştiu că n-am mai scris la jurnal de vreo jumătate de an, dar eram în perioada de acumulare. Cel mai greu am învăţat să fiu dator. Dar niciodată la furnizori, numai la stat. E inevitabil dacă n-ai alte surse. Pur şi simplu, o afacere care nu are contact direct cu consumatorul final nu poate face faţă termenelor fiscale.  Iar cei care primesc banii jos niciodată nu-şi vor onora direct datoriile. Îi introduc într-un fel de malaxor de unde îi scot numai cei foarte vocali, foarte insistenţi, foarte „nesimţiţi”. Am pus între ghilimele fiindcă nu poţi fi nesimţit cerându-ţi banii meritaţi. Deşi am şi eu câţiva răi platnici, am reuşit să închei anul fără nici un fel de datorie (bineînţeles, în afară de stat!), chiar mă mândresc cu asta. Am rupt din alte părţi mai profitabile şi i-am plătit pe toţi.

Ştiu că mulţi abia aşteaptă să intre în noul an, 2010 ducă-se! Deşi am avut perioade de secetă crâncenă, n-aş putea spune acelaşi lucru. În primul rând mi-am câştigat libertatea. Numai faptul că mă pot duce la fotbal vinerea lucrează la moral. În rest, veniturile au fost mai dolofane decât cu un an în urmă, doar că nu la dată fixă. M-am obişnuit şi cu asta. Acest lucru se va schimba în 2011, fiind păţit am negociat foarte strict termenele de plată pentru la anul. Dacă faptele ar arăta la fel ca pe hârtie, ar fi ideal. Totuşi, e bine sa fii pregătit pentru orice.

Mai sunt câteva ore până în 2011. Încă un an şi jumătate până la Revederea de 15 ani. Ce repede! La Mulţi Ani Trăiască…

2 comentarii

  1. Premiantu' said,

    activitate, tată…

    http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=12881&lang=ro

    ce excelenţa mea…

  2. Epigonul said,

    Sebe a luat premiu de la Academie exact când am terminat noi! Se vede treaba că era o emulaţie intens creativă în acea perioadă…:)

Lasă un răspuns

