Operaţiunea Autobuzul

August 3, 2010 at 7:57 am (A new era of the blog!) (, )

Tocmai ce m-am întors de la ţară, de pe unde se spune că întoarce trenul în Teleorman. Dar nu numai trenurile se întorc, ci şi anii ’50. Am avut prilejul să văd un muzeu pe roţi, un autobuz de pe vremuri, aşa cum mai văzusem doar prin filme (autobuzele alea din anii ’70, pe care le-am prins cu coada ochiului erau deja next generation!).

După cum se vede, era încă activ, era vopsit optimist şi avea numărul TR-02-JIP! Nu vă luaţi după aparenţe, tot un fel de maşină de epocă rămâne. Tot ea este şi mai jos, după ce i-am aplicat efectul „film age, oldest”. Hai că se încadrează în peisaj, parc-ar fi în filmul ăla cu Papaiani, guguştiuc, eu sînt turc… :)

17 comentarii

  1. Epigonul said,

    Dar să nu ne cramponăm de secţiunea AR (autorutiere, pentru nespecialişti), iată ce povesteşte Ecrivanul despre MRCF:

    http://www.adevarul.ro/grigore_cartianu/Aventuri_la_munte_si_la_mare_7_309639035.html

    (cică episodul de la mare, mâine… Gândac, fii pe fază cu dreptul la replică!)

  2. Gândac said,

    Astea-s atitudini rău-voitoare, afirmaţii deşănţate, care nu au nimic în comun cu şi mai cruda realitate!
    Să-ţi fie ruşine, Dinu Cinciciu!
    Du-te nene cu personalul dacă vrei safari!

  3. Epigonul said,

  4. Epigonul said,

    Despre cum este apreciată performanţa marcării a 6 goluri!🙂

    Episodul 1 (un coechipier): http://fotbaldeziuacincea.blogspot.com/2010/08/scrisoare-intredeschisa-catre-o-zana.html

    Episodul 2 (un adversar): http://fotbaldeziuacincea.blogspot.com/2010/08/o-rabufnire-ce-trebuie-consemnata.html

  5. patronu said,

    salutare ce mai faceti ? ne revedem in 2012????????????? salutari de la Giurgiu

  6. patronu said,

    bai stiti ce zi e astazi ?????????

  7. patronu said,

    14 septembrie – ziua INGINERULUI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BEAU O BERE IN CINSTEA NOASTRA

  8. chip said,

    dar pe 21 septembrie 2010 stiti ce zi e? e ziua trandafirilor!🙂
    nu , nu e miting psd .
    are loc concertul formatiei vocal instrumentale „arme si trandafiri”
    cine se baga?
    p.s.guns’n’roses cum ar zice englezul din mine🙂

  9. Sebesan said,

    Este clar, poza ai facut-o la Botoroaga……
    Sau este implicat si Tucan in combinatia asta.

    • Sebesan said,

      Aloooooo , MRCF-ul, trezirea, sau ati iesit la pensie cu totii…….

      • Baba Novac said,

        Vârsta de pensionare e de 65 de ani … şi pentru femei (yes!!!!) …
        By the way: matale câţi ani ai?

      • Sebesan said,

        Poti sa arunci un ochi aici ca sa vezi date despre mine:

        http://www.mrcf.pub.ro/pdf/CV-Sebesan-Ioan-pentru-site.doc

        Bai Novacel, dar tie ce nota ti-am dat la Dinamica? Mi se pare ca esti cam impertinent…..🙂

  10. patronu said,

    bai care sunteti ???? cine semneaza cu numele sebesan ? cine baba novac ? mantza da-mi noul tau nr de mobil >>>>>>>>>

    • sebesan said,

      Patroane, eu nu sunt Sebesan, de fapt sunt Tregubleac (reloaded!!!)

  11. cruceanu said,

    aha ma gandeam eu mai gandacelule

  12. Gândac said,

    Nu sunt implicat în dispută, încercaţi în altă parte.

  13. teveu said,

    pacat ca are nr. de inmatriculare TR 02 JTP, nu TR 02 JIP :))
    p.s. e un autobuz ROBUR.ma mir ca mai circula asa ceva.aici la Resita nu am mai vazut de ani buni unul..

Lasă un răspuns

