Folk you too again!

Iulie 25, 2010 at 2:40 am (A new era of the blog!) (, )

La o săptămână după eveniment, găsesc răgaz să vă anunţ că n-am ratat nici ediţia asta. Au fost şi de data asta din ăia greii, cam tot ăia, care au cântat cam tot aia. Şi cu toate că am filmări cu toţi, din toate serile, m-am gândit că poate n-ar fi rău să fac un colaj şi cu ăştia mai puţin consacraţii, deşi cunoscătorii vor dibui nişte old boys camuflaţi prin unele trupe. Ar mai fi fost destui, dar n-am putut ajunge în fiecare seară pe lumină…

Tot aici am văzut şi cel mai tare tricou din lume (dacă îl vedea Arghezi la vremea lui, sigur îi scria lui Alifantis versuri pentru „Inscripţie pe un tricou”!). Aşa de mult mi-a plăcut că l-am pozat şi l-am pus la sfârşitul filmuleţului. Asta nu înseamnă că trebui să derulaţi, da?!

4 comentarii

  1. Epigonul said,

    Care ajungeţi în Vamă, nu rataţi Baza Sportivă, la capătul dinspre 2 Mai. Numele e înşelător, puteţi merge fără echipament, că e cârciumă! Preţuri studenţeşti, mâncare ca la bunica şi cântări live de digestie!

  2. Epigonul said,

    A, era să uit! Mi-a venit într-un târziu ideea de a ne desăvârşi prezentarea şi evoluţia.
    Accesaţi pagina About!

  3. Nicamo said,

    Poza e puţin mişcată fiindc-am fost şi eu mişcat…

Lasă un răspuns

