High Voltage Rock&Roll (by Monica)

Mai 19, 2010 at 6:29 am (A new era of the blog!) (, )

I was caught
In the middle of a railroad track…

Chiar aşa… si am regretat ca nu am fo 15 de cm in plus (şi fo 15 ani in minus) . S-a stat „bara la bara” dar nu scotea nimeni degetul pe geam şi nici nu claxona fără motiv. Media de vârsta… a noastră… Nu am cunoştinţă să se fi raportat incidente. Zonă liniştită. Am văzut concertul cu destul de multă detaşare, nu am reuşit să intru în rezonanţă… să fi fost de vină vizibilitatea redusă sau cei 30 şi (şiiiiii) de ani… Cel mai mare disconfort l-am simţit la Thunderstruck, atunci când un grăsan cu un echilibru precar (apărut de nicăieri) a început sa-mi sară in spate… i-am făcut loc elegant (si alţii i-au făcut loc de asemenea), cred că asta era tactica “micuţului” de a ajunge la scenă… 10 zile de picior în ghips sunt suficiente pentru anul asta…

MRCF?… la greu… cu toţii in Rock&Roll Train (cu Rosie in rol de mecanic de locomotivă) care ne duce pe Highway to Hell unde Eu şi cu Tine (si cu tine si cu tine si cu tine… chiar si cu tine…) vom mânca măsline cu 25% mai mici. Black Ice este din ce în ce mai subţire, iar unii vor sa tragă Hell’s Bells. Paralizaţi de un Somn Bizar, ne lăsăm purtaţi Pe Ape din ce în ce mai tulburi…

Una peste alta un concert exploziv (TNT) cu o sonorizare bună.

Clapto(n)man sau nu, poţi spune “yes, it was wonderful tonight”.

Hai, Back in Black şi nu vă iluzionaţi: luminiţa de la capătul tunelului este trenul ce vine din sens opus.

 We Salute You! Ne vedem la Clapton!

Intre timp: Let There be Rock!

11 comentarii

  1. Chip said,

    Cum as zice daca eram pe feisbuk. Imi place🙂
    Lansez un concurs pentru colegii ceferisti
    Ce marca, model de locomotiva a folosit AC/DC la concert? Premiu . . .un bilet la Aerosmith🙂

    P.S. Sa vorbim cu Gabi sa bage o rubrica in ziar despre concerte, ca tot il rebranduieste🙂

  2. Epigonul said,

    Stai liniştit Cip, se pare că nici concerte n-o să mai găsim de mâncare… Da’ ce la fix mi-a ieşit filmarea aia cu Casa Poporului la preview!🙂

  3. Chip said,

    Si scena de final cu artileria a fost de mare inspiratie🙂 Oare si-au dat seama de coincidenta sau au facut-o special?

  4. Epigonul said,

    În Adevărul, cu adevărat, din ciclul „mai bine prea târziu decât niciodată” (o să constataţi că abia vă mai amintiţi unele lucruri…)

    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Exorcizarea_ziarului_-Adevarul_0_264574119.html

  5. Epigonul said,

    Kamikaze nu putea să lipsească de la concert, nu?
    http://www.kamikazeonline.ro/2010/05/cu-ion-dolanescu-la-acdc/
    Auzi Cip, ăsta zice că esti urât!🙂

  6. Chip said,

    M-am linistit. Nu voi deveni niciodata manechin la Bote si nici sofer la Columbeni🙂

  7. Nicamo said,

    …si totusi… eu n-am trei burţi…

    …singura chestie cu trei este legata de muschetari…că la vremuri noi…tot noi…

  8. Chip said,

    Cativa gandaci joaca fotbal intr-o cana.
    Deodata unul zice : Data viitoare jucam in cupa!

    P.S. Gandac no offence!🙂

  9. CATA said,

    trebuia sa se scrie si despre asta … e bine ca aflu amanunte noi de la concert :)) … cip stie …. eu m-am trezit spre final … da am auzit tot concertul

  10. Epigonul said,

    @cătă
    nu te bagi şi tu la o cronică de la bobiţă dylan?

Lasă un răspuns

