Jurnalul unei persoane. Juridice (II)

Aprilie 13, 2010 at 9:59 pm (Jurnal)

Asemuirile (din nou, honi soit…) nu contenesc, asemuirile mă chinuiesc. Prima achiziţie mai importantă pe care am făcut-o, după ce începuse să meargă treaba cu exu’, a fost un multifuncţional. Bineînţeles, acu’ mi-am luat şi io unul. Era şi timpul, se bătătorise poteca spre centrul de printare… Se pare că şi aici ies în avantaj, că al meu are şi telefon&fax!😉 Am consultat un psihopat şi mi-a zis că tânjesc după o secretară!

7 comentarii

  1. Nicamo said,

    eee?!

  2. Epigonul said,

    adevarul e ca au dat lovitura moldovenii! am remarcat foarte multa maiestrie la violoniste…

  3. Nicamo said,

    …poate e vreuna interesată de un part-time te secretară…
    (orchestra e poloneză, dar cred că ştiu şi engleză)

  4. Nicamo said,

    cred că totuşi adevărata provocare ar fi o manea🙂 …

  5. Epigonul said,

    Ce aură de recuperatori au căpătat ăştia de la Vodafone! La câteva zile după depăşirea termenului de plată mi-au suspendat telefonul. Nici când eram persoană fizică nu mă executau aşa din scurt! Le stătea rău cu penalizări în buzunar…

  6. Epigonul said,

  7. chip said,

Lasă un răspuns

