Puncte, puncte… Şi de la capăt

Ianuarie 28, 2010 at 7:21 pm (A new era of the blog!)

Nu mă mai căutaţi pe numărul ăla. Pe ăsta curent îl puteţi căpăta pe mail sau pe messenger. Mi-a căşunat pe vremurile astea vitrege (ah, ce viscol şi ce ger!) să încerc mareea cu indexul. Păi decât să muncesc pentru alţii, nu mai bine mă odihnesc pentru mine? Voi fi în continuare aşa cum mă ştiţi din poza aia de grup, de la Revedere: ca scos din cutie. Îmi urez sport la treabă!

(Bonus: de la toamnă se pare că voi prelua unul dintre ziarele la care colaborez. Pe loc repaus, Sandrinho! N-ai tu norocul ăsta. Deocamdată :))

5 comentarii

  1. Chip said,

    Vant din pupa . . . cum ar zice Marinarul🙂

  2. Nicamo said,

    … sperăm că totuşi nu din cutia Pandorei…

  3. Epigonul said,

    In sfarsit, am adus site-ul mai aproape de ce ar trebui. Numai eu stiu cat am sapat pe net dupa coduri php pentru formularul de feedback… Am muncit si nopti, am muncit si zile, pt tine site-ul meu, ca sa te fac binee!

  4. Gindac said,

    Manţă Drumtăbereanu

  5. Gindac said,

    Da’ aci nu mai scrie niminea?

Lasă un răspuns

