Stufstock 2009

Septembrie 9, 2009 at 8:32 am (A new era of the blog!) (, , , , , )

Am ajuns in Vama vineri noapte, chiar in toiul concertului Celelalte Cuvinte. Am completat cu Luna Amara si pe urma am asteptat rasaritul!

(va urma curand si selectia din ultima seara)

(Up-date 11 sept.) Ca si in 2006, Stufstock s-a suprapus cu un meci al nationalei. Ca si atunci, am terminat la egalitate! Asa ca am ajuns la scena la miezul noptii, ratand E.M.I.L. si Zob. Totusi, l-am prins intr-o forma de zile mari pe Dan Iliescu si pe Artan mai mucalit ca niciodata, dupa care le-am luat Urma moldovenilor de la Zdob si Zdub…

21 comentarii

  1. Monica said,

    Ai semnat condica si anu’ ăsta…

  2. Epigonul said,

    Cred ca fara mine nu s-ar tine!🙂
    Iesim sambata seara in cartier sa sarbatorim ziua recoltei?

  3. Monica said,

    Ar fi o idee…daca terminam de montat apometrele…mai vorbim…

  4. Gândac said,

    Ziua recoltei e în luna lui octombrie

  5. Epigonul said,

    Ma refeream la ziua cand imi recoltez salariul!😉
    Apropo de bani, am produs urmatoarea replica atunci cand o vanzatoare din Vama a incercat sa-mi dea restul, impotriva vointei mele: „Restul e cancan!” ©🙂

  6. Gândac said,

    Puteai să zici, tot erai la mare, „Restul e calcan”

  7. Monica said,

    să înţeleg că a rămas iar ca în gară…

  8. Epigonul said,

    Eu ma duc la noapte in Coyote. Cine vrea sa se revada cu mine ma gaseste acolo!

  9. Epigonul said,

    Panseu prelucrat… Omul este ca şi cheferistul. Cheferistul se naşte, trăieşte, munceşte ce munceşte, după care moare. Aşa şi omul…🙂

  10. Gindac said,

    Unii mai apuc[a si pensia…

  11. Epigonul said,

    In sfarsit, am gasit ragazul de a incheia serialul de vacanta pe blogul lui Sandrinio:
    http://www.sandrinio.ro/idei-de-vacanta/cosmeliile-siciliei/

  12. Epigonul said,

    Si fiindca tot a inceput scoala, inca doua sugestii de vacanta, una de peste munti si vai, cealalta de peste mari si tari…
    http://mount-retezat.blogspot.com/
    http://www.yvettedefrance.com/Photos-du-monde/canada/Bruns/0.htm

  13. Epigonul said,

    Gata cu vacanta, a inceput sezonul de toamna!😉
    http://cupadefotbal.ro/copper/displayimage.php?album=164&pos=37

  14. Gindac said,

  15. Epigonul said,

    DA… La un semn, deschisa-i calea?🙂 Tocmai ar fi implinit niste ani…

    PS Gandac, te-au bagat astia la moderare fiindca ai bagat 3 link-uri intr-un comentariu. Norocul tau ca sunt ingaduitor!

  16. Chip said,

    va duelati in link-uri?🙂

  17. Gindac said,

    Au avut mare noroc că nu m-am şi descălţat!

  18. Epigonul said,

    A căzut guvernu’ – guvernu’ eternu’! Trăiască moţiunea de centură!

    Hit the road Boc,
    don’t you come back
    deloc, deloc, deloc, deloc,
    Hit the road Boc!

  19. Gindac said,

    Să nu zici că asta va fi piesa pentru revederea de 15 ani!

  20. Gindac said,

    Hit the road Boc!
    Eşti cât un breloc!

  21. Epigonul said,

    Si altii sunt luati in balon…

Lasă un răspuns

