Back to business!

Septembrie 2, 2009 at 12:51 am (A new era of the blog!) (, )

V-aţi întors din vacanţă? Nu?! Eu da… În două săptămâni petrecute într-o micuţă dar vioaie localitate din Siclia, Roccalumera, am prins două festivaluri complementare, unul de rock şi unul de folclor.

RoccaRock este un concurs anual destinat trupelor tinere, cu scena amplasată pe plajă, ca la Stufstock, în curând. Are un motto simpatic şi autoironic: Al Passato si Scrive Woodstock, al Presente si Legge RoccaRock )În trecut se scria Woodstock, în prezent se citeşte RoccaRock!). N-am fost de faţă în prima seară din cauză de meci, dar se pare că n-am pierdut nimic fiindcă tot podiumul a fost ocupat de trupe din seara a doua. A câştigat Flames of Hate, deşi mie mi-a placut mai mult Memories Lab. Chiar simţeam nevoia de rock italian, cantabil, „meloduios”…

Festivalul de folclor era deja la a paişpea ediţie (consecvenţi oamenii!), însă anul ăsta n-am avut parte şi de vreun ansamblu românesc. Totuşi, la final, organizatorii aduc pe scenă o fetiţă româncă îmbrăcată în costum popular, care smulge aplauzele publicului printr-o replică în dialect sicilian:

12 comentarii

  1. Epigonul said,

    Despre alte locuri din Sicilia, am inceput un serial pe blogul lui Sandrinio: http://www.sandrinio.ro/idei-de-vacanta/vulcanul-etna-vazut-de-pantofarul-gabriel-manta/
    Va voi tine la curent si link-uri la episoadele urmatoare.

  2. Epigonul said,

    Ne scriu colegii care nu au fost prezenti la Revedere! Iata-l pe MANUEL la „Ingineri din toate garile, unitzi-va! (II)”:

    „Baieti mi pare rau ca ca nu am prins prima UNIRE dar trag sperante pentru urmatoarea, si nu numai de impresie……
    Va salut pe toti si va doresc multa bafta in ceea ce intreprindeti….
    Pentru fete pupic……”

  3. Epigonul said,

    Un nou episod sicilian pe blogul lui Sandrinio…
    http://www.sandrinio.ro/idei-de-vacanta/taormina-si-castelmola/

    Si ceva pentru pescari…

  4. Epigonul said,

    Ca sa nu uit, ca se invecheste…:) Am tras o fuga si pana la Palermo si i-am luat un interviu lui Goian! Ulterior unii l-au citat cu nesimtire fara sa precizeze sursa… Nu pot decat sa le ofer La Minchia (vezi episodul doi de la Sandrinio)

    http://www.monitorulsv.ro/Sport%20local/2009-08-26/Goian-viseaza-sa-duca-Suceava-in-Liga-I&hl=goian&tip=all

  5. Monica said,

    Padrino era acasa?…

  6. Chip said,

    multumim pentru impresiile de vacanta🙂
    observ ca ai facut si turism ecumenic. sa o consiliezi pe tanti nuti🙂
    am vazut cum se scot banii si din piatra seaca (etna) nu numai din pizza si spaghete
    ai putea sa faci o cronica de folclor si sa o dai la tezaur folcloric. marioara!!!!
    p.s. montrul! unde era monstrul?

  7. Chip said,

    Am gasit raspunsul la intrebarea de ce nu se mai duc italienii la eurovision? s-au apucat de heavy metal si se duc lla rock am ring🙂

  8. Epigonul said,

    Poate Sandrino… El da, a ramas acasa!

  9. Monica said,

    o minirevedere, ceva, înainte de începerea şcolii?…

  10. Epigonul said,

    @Monica, eu m-as baga… Pe Cip il anunt eu, te ocupi tu de colegii cheferisti din cartier?

  11. Monica said,

    Care, ca nu prea mai sunt…

  12. Chip said,

    @Moni
    dar ce s-a intimplat cu ei? au trecut la sncf?🙂

Lasă un răspuns

