Noaptea lungă a filmelor scurte

Iunie 29, 2009 at 7:57 am (A new era of the blog!) (, , )

Vineri noapte, împreună cu colegul Cip, am băgat nişte scurte. Metraje.  Potopul n-a fost după noi, ci contemporan cu noi, aşa că de la Arhitectură la TNB ne-am cam spălat de păcate. Lume multă, proiecţie în vreo 4 săli pline de cinefili (sau de persoane care se adăposteau de ploaie?!). Am prins un loc pe jos, ca la trenul de noapte, mi-am pus puloverul sub cap şi, când calitatea filmelor îmi ofereau prilejul, adormeam precum cei aleşi. Cip zicea că nici sirenelor pompierilor care treceau spre Biserica Armenească n-au reuşit să mă impresioneze.

Am filmat de jos, când şi când, şi câş. Aveţi grijă cine e prin preajmă la vizionare, pentru că unele secvenţe sunt mai deocheate…

2 comentarii

  1. Epigonul said,

    Alţi colegi nu pierd vremea cu prostii, ci îşi fag bloguri profesionale…

    http://www.sandrinio.ro/

  2. Gindac said,

    N-aţi murit de cald acolo?

Lasă un răspuns

