Minicronică de majorat

Octombrie 19, 2008 at 4:26 am (A new era of the blog!) (, , , , , , , )

Vineri seara am apucat intr-o directie buna. Era Directia 5, care avea concert de majorat, adica sarbatorea 18 ani de la prima atestare documentară. Din păcate, din cauza iuresului (am fost si la fotbal, pe urma m-am intors la birou de unde am plecat in ultimul moment), nu mi-am luat digitala si nu am alte mărturii in afara rândurilor de faţă.
Surpriza a fost cooptarea fostului solist, Tony Şeicărescu, acum la Krypton (are acolo o melodie frumoasă, Mă prefac în ploi). Cu toate astea, Tony nu este solistul cu care s-a lansat trupa in ’91.
Aveti aici un link la primul album, de pe care vă recomand piesa „Voi pluti”, prima compusă ever de Marian Ionescu, cu Dragoş Bădoi – voce.
De la al doilea album, faimosul „Seducţie” (alegeţi piesa omonimă), a urmat Tony la voce.
La Cristi Enache, solistul din ultimii 10 ani nu vă mai dau link, că îl ştiţi prea bine.
Se pare că, după ce s-a scindat trupa (un timp au existat două trupe,  Direcţia V şi Direcţia 5!), a fost cooptat ca solist Gabi Nicolau de la Krypton, dar cu care s-a cântat doar în concerte, fără să apară pe vreun album. Ar fi fost interesant de ascultat cum sună piesele trupei în interpretarea lui Gabi Nicolau aka Guriţă, care are voce rock!
Dar să revin… Baietii sunt mai duri in concert, insa nu intrec măsura. Din cele 207 melodii câte spunea Marian Ionescu că are trupa în palmares (inclusiv cele cu Loredana, că altfel nu ies la socoteală), au cântat 16, alese pe spânceană, adică numai bune pentru publicul preponderent feminin din sală. Aşa suna şi un subtitlu al unui album, „muzică pentru doamne şi domnişoare”, iar fetele nu s-au lăsat aşteptate. Fie în grup, fie singure (foarte multe!), de la puştoaice care-i aruncau bileţele lui Cristi Enache pe scenă şi până la femei cărora le-aş fi vorbit cu dumneavoastră, toate au cântat şi dansat pe melodiile Direcţei 5… Mi-a(u) plăcut!🙂

35 comentarii

  1. Epigonul said,

    Fredonez încă nişte versuri disparate, potrivite pentru blogul nostru şi nu numai:
    “A rămas din noi povestea…” şi “Anii cei mai buni sunt cei care-or să vină…”

  2. Gândac said,

    Toni Şeicărescu a fost vecin cu mine la Buzău, băteam mingea împreună.

  3. Epigonul said,

    Gandac, mai bine bine cantai in cor cu el, poate ajungeai si tu un backing vocal!😉

  4. Animaliciul95 said,

    Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine😛

  5. Gândac said,

    Să fac şi eu „şubidubap”?

  6. Epigonul said,

    @4 Poate din ce in ce mai mult!

    @5 Poate asa ajungeai si tu la Vrei sa fii miliardar…;)

  7. adina said,

    @5
    eu zic ca era mai bine cu subidubap decat cu danseaza baba.
    si poti sa te duci la megastar sau la ploaia de stele….:)
    nu e timpul pierdut pentru consacrare
    @4 am si eu o intrebare cine este animaliciul95 si de ce 95?

  8. Epigonul said,

    Te pomenesti ca #4 o fi tot Cip!😉

  9. adina said,

    @8
    da, dar ce 95 ……..:)

  10. Chip said,

    cred ca o sa dau un comunicat de presa sa dezmint oficial.
    departamentul de PR va emite un comunicat de presa in toate ziarele de mare tiraj🙂
    p.s. sa-l chemam pe Lazarush sa dezlege enigma. suspect!

  11. Epigonul said,

    Oricum, animaliciul e singurul cu verde, deci blogul l-a identificat ca fiind ecologist!
    Dar ia uite cat movuletz la Adina…:)

  12. Chip said,

    si extraterestrii sunt verzi. parca asa e-n filme🙂
    o fi de pe alta planeta si incearca sa intre in contact cu civilizatia noastra.
    sa sunam la NASA!🙂

  13. Epigonul said,

    Hopa, s-a’nsurat baietzii! Sau o fi NASA de botez?!😉

  14. adina said,

    Va multumesc baieti si va iubesc🙂
    (ia sa vad tot mov iese????)
    @13
    tot e bine ca nu mi-ai uitat „numele de cod” din cartier😉

  15. Gândac said,

    Culoare de fată, ce să mai…

  16. Epigonul said,

    Apropo de culoare, Gandac… Echipa Pronostic a prin unul din culoare spre semifinale!🙂 (intra pe http://www.cupadefotbal.ro)
    In semifinala ii vom intalni pe campionii din editia precedenta, aia cu 0-12, iti mai amintesti Gandac? Avem sansa mielului la taiere, dar scorul e clar ca nu se va repeta fiindca acum avem cea mai buna aparare din turneu: suntem singura echipa al carei numar de goluri primite se scrie cu o singura cifra!😉 Si cand te gandesti ca aseara am stat in poarta prima repriza si n-am luat nici un gol! Mai multe o sa scriu in ziar, doar e o performanta care se cere consemnata…:)

  17. Epigonul said,

    Ia fiti atenti aici… prima poza e facuta dupa unicul meci in care am luat bataie, dupa cum se vede pe fatza mea (altii n-aveau treaba, isi aratau fasolea!🙂 )

    etapa urmatoare ne-am invatat minte si am facut poza inainte de meci😉

  18. adina said,

    @17
    stii ce nu inteleg eu?
    de ce ai o soseta albastra si una alba?
    Eu inteleg ca ai tricou jumate-jumate, dar si la sosete?
    Nu ar fi normal sa fie la fel?

  19. Epigonul said,

    OK Adina, data viitoare o sa le schimb. Cred ca stii si tu bancul ala celebru cu schimbatul ciorapilor, nu?!

  20. adina said,

    culmea, nu-l stiu

  21. Chip said,

    vad ca dupa erai ca un „ciine turbat ”🙂. v-a furat arbitrul?
    sau te-a schimbat antrenorul inainte de pauza🙂

  22. adina said,

    miine meci mare, mare meci, asteptam cronici si cronicute de la cronicari
    (nu ca m-ar interesa cine bate sau cine castiga, dar sunteti extrem de creativi)

  23. Epigonul said,

    A fost si meciul, si cronica, dar nu mai sunt subiecte care sa merite atentie…
    Mai aproape este… Obama – new president!
    Urmeaza un argument cinic, asa cum ma simt eu in ultimul timp… Bunica-sa a murit la timp!

  24. Epigonul said,

    Intre timp a fost si ultimul meci al echipei Pronostic de la http://www.cupadefotbal.ro
    De data asta am jucat finala mica, dar am fost la un pas de neprezentare! In cele din urma, din respect pentru competitie, ne-am prezentat descompletati (un accidentat, portarul absent din motive personale, altul caruia ii era imposibil sa ajunga la ora meciului…). Am jucat pana in min 15 in inferioritate numerica (0-3), iar la final am pierdut 6-2 un meci pe care in mod normal il castigam cam cu aceeasi diferenta…

  25. Chip said,

    terenul a fost prost, arbitrul ne-a furat, tricoul norocos era la spalat, galerie nu am avut . . .bla, bla, bla . . . cunoatem cauzele infringerii :))
    data viitoare ii faceti praf . . . daca transferati niste stranieri. sau aveti deja stranieri?
    dupa citeva vad „calculatoristii de la Flamingo” sunt buni la fotbal, sa inteleg ca de la FIFA 2009 li se trage?

  26. Epigonul said,

    suntem toti stranieri🙂

  27. Gândac said,

    Stranieri de fotbal!

  28. Gândac said,

    Epigoane, ziceai că pui pe CD perioada de aur a blogului! Pe când fericitul eveniment?

  29. Epigonul said,

    Deocamdata n-am gasit solutia pentru a pastra formatul intact, inclusiv pozele. Pana la Revederea de 15 ani sper sa reusesc.
    Multumesc colegilor pt. sambata. La fel si voua!

  30. Gândac said,

    Apropo, anul trecut parcă am servit ceva de Sf. Mihail şi Gavril!

  31. Chip said,

    Si anul asta s-a servit . A servit Tsonga🙂

  32. Gândac said,

    Pe ritm de conga!

  33. iarina said,

    Bună ziua,
    Aş vrea să am o discuţie privată pe mail cu dumneavoastră -în legătură cu o viitoare apariţie editorială. V-aş ruga să mă contactaţi pe adresa mea, pe care am introdus-o în unul din cîmpurile obligatorii.

    Vă mulţumesc.

  34. Alexandru Mocanu said,

    tatal meu e prieten bun cu guriţă si pot sa va spun ca relatia dificila pe care a avut-o cu marian ionescu, iubirea ce se incinsese atunci intre marian ionescu si loredana, muzica cu mesaje naspa ce se voia cantata atunci, l-au facut sa renunte de tot la cantat. din ceea ce mai povesteste regreta foarte mult ca a plecat de la krypton si isi aduce si acum aminte de oamenii si zilele bune avute acolo. Acum e cu smooth jazzul

  35. nico said,

    Gabi Gurita Nicolau s-a reapucat de cantat. Impreuna cu trupa ASHA BAND a avut deja concerte si vocea i-a ramas aceeasi, rock definitiv! cautati pe pagina de facebook asha band sau pe ashatrupa.ro si vedeti unde mai canta

Lasă un răspuns

