Democraţia sucks!

Iulie 24, 2008 at 12:54 am (A new era of the blog!) (, , , )

Acum nu ştiu câţi ani, umbla vorba prin jurnale că un mare grangur din sport făcuse nişte manevre şi se alesese mahăr în continuare, inclusiv prin votul femeii de serviciu. Lumea s-a indignat… „Păi cum plm poate aia să ne decidă nouă preşedintele de federaţie?!” Aha, dar dacă pe ăsta n-ar trebui să poată, cum se face că-l alege pe-ăla de ţară?!

Să nu mă bănuiţi bolnav de vini imaginare, n-am nimic cu femeia de serviciu. Ba chiar îi zic săru’ mâna, spre deosebire de alţii care n-o zăresc nici periferic. Dar un vot egal un vot şi uite aşa îmi iau una peste bot! Se tot vorbeşte de competenţe… Femeia de serviciu înghite pe nemestecate preşedintele de bloc ales de locatari, în schimb hotărăşte preşedintele de la Cotroceni, dimpreună cu ăia care primesc şi pantoful stâng numai dacă au pus ştampila bine şi a ieşit cine trebuie! Mă rog, nu sunt numai amărâţii ăia de vină…

Măh, nici de totalitarist n-am vocaţie. Am trăit în timp real diferenţa dintre dictatura ticăloşilor şi dictatura nătângilor. Da’ tot nu mă împac cu ideea! Şi uite de-aia o dau în utopii… Să se înfiinţeze, frate, facultatea de alegători! Vrei să contezi? Dovedeşte că ştii despre ce e vorba în propoziţie. Ia să vedem, ce lecţie avem pentru azi… Alegeri locale. Ce notă ai luat? Dacă ai luat 2, atâta pondere are votul tău, 20%! Ai luat zero, atunci du-te şi votează la sondajele alea de la otv! Şi să vă spălaţi pe cap cu piedone al vostru…

5 comentarii

  1. Gandac said,

    Combate bine, e de-al nostru, din popor!

  2. Epigonul said,

    Paradoxal este ca oricum n-ai avea cu cine… Niste politicieni!

  3. Gandac said,

    Bun, şi până la urmă noi cu cine votăm?

  4. Epigonul said,

    Gandac, asta e un exercitiu, o flotare… Anul asta e chiar tragic, nu poti nici macar sa te iluzionezi! Bine era sa nu se fi ales in ’90 sau macar in ’92 comunistii… Altfel discutam acum.

  5. Gândac said,

    Da, poate ţineam sesiunea de vară a blogului la o terasă!

Lasă un răspuns

