STUFSTOCK 2008! Punem de o micro-Revedere?

Iulie 14, 2008 at 10:06 pm (A new era of the blog!)

14-16 august, asta e perioada cu pricina… Acum ar trebui s-o bag pe-aia cu „locatia”, da’ mă abţin! Nu de alta, dar oricum ştie toată lumea care contează. Chiar dacă nu e greu să-mi dau seama că nu va mai fi ca anul trecut, îmi acord prezumţia de optimism şi am să spun doar că anul ăsta va fi altfel. Poate ne strângem o mână de oameni, poate mai sunt şi alţii care chiar atunci se găsesc prin preajmă… Ce ziceţi, o facem lată?! Nu de alta, dar m-am întâlnit vineri cu Doina şi cu Gică şi am înţeles că Nina are ideea de a organiza ceva la mare, la anul! Păi şi până atunci nu dansăm şi noi o vară?!

http://www.stufstock.com/?p=117&section=press&lang=(RO)

17 comentarii

  1. Gabi Manta said,

    Cat despre viitorul blogului… va deveni PUBLIC! Curand, foarte curand, prea curand…

  2. Gandac said,

    Credeam că ai vorbit cu Gică şi Doina să vă întâlniţi la Stufstock!🙂

  3. Gandac said,

    Are Nina idei aşa îndrăzneţe?

  4. Gandac said,

    Mai bine listam blogul la Bursă atunci când îi era vremea!
    Apropo, ziceai că îl pui pe DVD-uri…

  5. Gabi Manta said,

    @4
    Se pare ca se salveaza numai textul! E drept, nici n-am avut timp sa fac sapaturi…

  6. Gabi Manta said,

    La postul cu Discursul lui Piţi, Cip ne da in sfarsit o veste buna, cu link inclus!

  7. Gabi Manta said,

    Ce-ar fi să comentăm şi la obiect, adică să răspundem la întrebarea din titlu?🙂
    Care vreţi să mergeţi, manifestaţi-vă, care nu… şi tăcerea e un răspuns!
    Deci… Gândac, Cip, Monica, o facem lată?!
    Iar ceilalţi, profilaţi pe muzică mai soft, nu ne faceţi o surpriză?!

  8. Gandac said,

    Eu cred că o voi face mai îngustă,

    unde gustă
    omul viaţa mai din plin…

  9. Gabi Manta said,

    Răspuns gresit, stai jos!
    Ia să vedem altcineva, mai silitor…

  10. Gandac said,

    Toată lumea e în vacanţă, numai noi ce ne mai facem temele!

  11. Gabi Manta said,

    Vineri seara, pe la ora 19, un SARPE traversa strada la Moghioros!!!
    L-am vazut din masina, in plin trafic se chircise între banda a treia şi a doua… A fost o imagine bizara, INCA O DOVADA CA BUCURESTIUL A DEVENIT O JUNGLA!

  12. Gandac said,

    Welcome to the Jungleeeee!!!!!!!!!!

  13. PATRONU said,

    salutare , eu zic sa ne gandim de pe acum la o revedere peste 4 ani………..

  14. Monica said,

    Am putea sa ne vedem in cartier, la o bere, sa punem tara la cale…

  15. Monica said,

    @11
    Eu cred in viitorul bicicletelor in Bucuresti… ma rog, asta dupa ce ne vom mai civiliza un pic si vom iesi din snobareala…

    De ce nu l-ai fotografiat? Se ducea in parc?🙂

  16. Epigonul said,

    Dimpotriva, se ducea la piata…:)

  17. adina said,

    @monica
    nu vrei sa mai tropai dimineata la Razoare?
    vrei sa dai la pedale?🙂
    @manta
    si sisiia?

Lasă un răspuns

