Inapoi in viitor!

August 29, 2007 at 7:55 am (Fun)

Vremuri demult nerasarite...

5 comentarii

  1. Gabi Manta said,

    Asadar o poza cu afisajul electronic de pe plafoniera Sagetii albastre… Mie imi sugereaza:

    a mic) Revederea de treiej de ani.

    si doi roman) Anul cand se va califica Dinamo in Liga Campionilor…

  2. Cipi said,

    @gabi
    nu fii asa pesimist . . . cu calificarea.
    totusi biletele cfr sunt ieftine pentru asemnea calatorii in timp si spatiu.
    data sa fie predestinata pentru revedere?!

  3. Gandac said,

    Să nu fie în zi de Paşti

  4. bogdancorneanu said,

    @cip
    da tu ai ceva impotriva CFR -ului , dupa cate vad eu

  5. Cipi said,

    @bodo
    nu am, ca daca as avea nu l-as folosi.
    pur si simplu cfr-ul imi da motiv de galceava🙂

Lasă un răspuns

