Revelion in Bucovina

Iulie 23, 2007 at 7:57 am (ReVeDelionul)

Asta este varianta pe care vi-o propun eu.

Ca variatie pe aceasta tema, putem sa inchiriem o vila in Vatra Dornei sau, varianta mai rustica, o pensiune intr-una din localitatile cu manastiri.

Pe langa faptul ca Bucovina se recomanda prin ea insasi ca zona nemaipomenita de vacanta in general, de revelion se adauga si alte avantaje. In primul rand, ZAPADA n-are cum lipsi (visez la ceva ca in imaginea de mai jos, poate ramanem blocati acolo pana la primavara, desi nu cred s-avem noi norocul asta…:) Apoi, preturile sunt mai mici in comparatie cu Valea Prahovei, unde se va inghesui, ca in fiecare an, toata floarea cea vestita a fitzelor din Bucuresti. Avem omul nostru, Sandrinio, care se va ocupa de problema si ne va tine la curent prin intermediul stirilor protv…:)

Dupa cum stiti, anul asta seara de revelion va fi luni spre marti, ceea ce inseamna ca marti si miercuri vor fi automat zile libere. Sugestia mea ar fi sa ne luam inca doua zile de concediu, joi si vineri, astfel incat sa incheiem revelionul dupa o saptamana si sa ne intoarcem cu acumulatorii burdusiti. Ideea e ca an de an noaptea de revelion trece repede, de-aia ar fi bine sa tina o saptamana. Eu unul asa intentionez sa fac, iar daca voi ramane singur joi si vineri, o iau la vale si ma mai opresc prin Piatra Neamt, Bacau si alte metropole.

Singurul dezavantaj al Bucovinei este, pentru cei din zona Bucuresti, drumul. Ceferistii o pot rezolva simplu cu un vagon de dormit, in timp ce pentru non-ceferisti ziua petrecuta  pe drum se va compensa estetic.

Gata, de-acum liber la dezbateri!

Te uita cum ninge decembre... râdeti, cititi si scrieti inainte! ;)

41 comentarii

  1. adinadumitru said,

    se pare ca sunt deschizator de drum.
    in concediu eu plec exact in zona amintita de tine.
    Gabi, sa stii ca am facut drumurile moldovei de multe ori si se circula chiar foarte bine (adica au sosele bune)
    E o idee buna, oricum

  2. Gandac said,

    E o propunere bună, zise Manţă: propun…

  3. adinadumitru said,

    sa lasam tepele gandace!!!

  4. Gandac said,

    Eu mă gândeam la producţia din lemn de prun, să avem ce face în lungile seri de iarnă

  5. Gabi Manta said,

    Da, la gura sobei… sa bem tuica fiarta din lemn de prun!🙂

  6. adinadumitru said,

    sincer ma uit la aceasta poza si incep sa apreciez iarna. Mi-e dor sa-mi inghete picioarele decat sa mi le trag prin orasul asta imbacsit. Deci….
    E o propunere buna si …. unde e restul .. cu opinia…adica societatea tzivila.

  7. Gabi Manta said,

    @Adina… lasa ca pana la toamna mai e timp!

  8. ninaalexandru said,

    Şi eu sunt de acord cu propunerea lui Manţă. Mai ales, că îmi este foarte dor de copilărie, de iernile acelea geroase, când la ţară ……erau nişte nămeţi de zăpadă, mamă, mamă,,,,, de nu te vedeai din ei. Poate repetăm figura cu săniuşul ca în parcul moghioroş de acum câţiva anişori. Apropos Adina te mai doare fundul de când ai căzut în lac….? cu sanie cu tot….parcă nu era apă nu?

  9. Gabi Manta said,

    Ce compuneri frumoase fac fetele noastre! Sigur voi sunteti inginere?! Parca vad ca de revelion va e dor de vara si de soare…:)

  10. ninaalexandru said,

    Gabi, stai liştit de pe 28 iulie îţi voi arăta cât de dor îmi este …de mare, şi mai ales …vei vedea, cât sunt de ….ingineră.

  11. Gabi Manta said,

    oops… suna a amenintare! Pozele compromitatoare le postam pe blog, la Jocul de-a Vacanta?🙂

  12. adinadumitru said,

    @ 8
    dar ce ma mai doare cateodata la locul mentionat (sic!):)

  13. ninaalexandru said,

    adina, te doare când se anunţă ploaie? înseamnă că eşti bine…..OK

  14. Gandac said,

    Adina, când e cod roşu ce simptome ai?

  15. patronu' said,

    SALUTARE.
    eu o sa intru pe blog ceva mai rar, deh am inceput lucrul la casa, iar pentru asta o sa votez de acum pentru UN REVELION DE NEUITAT IN BUCOVINA . CONTATI PE MINE , SI DACA O VREA DUMNEZEU SI PE VINUL MEU. va doresc concedii placute. bye.

  16. Gabi Manta said,

    Patroane, ne bucuram ca te asezi si tu la casa ta! Ba chiar te invidiem…:) Totusi, blogul se poate accesa de la serviciu, nu?!

  17. Gandac said,

    Contăm şi pe… şi pe…

  18. Gandac said,

    Ce-ar fi să facem ReVeDeLionul la Patronu în casă nouă, dacă tot e pus pe muncă?

  19. Monica said,

    Foarte tare ideea cu Vatra Dornei!

  20. Gabi Manta said,

    Am vorbit cu Sandrinio, a zis ca o detalieze saptamana viitoare, cand se mai „elibereaza” … Cred ca pe caldurile astea nici stirile de la ora 5 nu mai merg!🙂

  21. Gabi Manta said,

    @Gandac, da’ parca si tu erai pus pe munca!

  22. Gandac said,

    Am terminat!

  23. Gabi Manta said,

    Pai atunci fugi si-ajuta-l pe Patronu’!

  24. Gandac said,

    Câte picioruşe de ajutor să-i dau?

  25. adinadumitru said,

    nu trece nimeni pe aici?
    ce liniste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  26. Gandac said,

    Ba da.

  27. adinadumitru said,

    ti-ai bagat un piciorus si pe aici?

  28. Gabi Manta said,

    Fiti fara grija, cand trece Sandrinio pe aici vedeti la stiri…

  29. Gandac said,

    Doar să aibă ce crime oribile să relateze!

  30. adinadumitru said,

    voi mai trageti sperante a sandrinio??
    mai bine faceti cum v-am spus. Un cuplaj de 2 familii la o masina si drum bun !! V-am zis soselel sunt bune. \e mai naspa pana iesi din \bucuresti. De fapt asta e cel mai dificil, avand in vedere lucrarile care se fac

  31. Gabi Manta said,

  32. Gabi Manta said,

    Asadar intre 16 septembrie si 16 octombrie s-a batut apa in piua…

  33. Gabi Manta said,

    Apropo de link, suna bine prima oferta, cea de la Sibiu… am prinde ultimile ore cand Sibiul va fi capitala culturala europeana. Sigur ni se va pregati ceva deosebit!

  34. Gandac said,

    Da, au zis că opresc apa caldă şi lumina!

  35. Gabi Manta said,

    Deci beton… Ce poate fi mai frumos?!

  36. Gabi Manta said,

    Poate sa dea drumul la gaze…:)

  37. Gandac said,

    Asta dacă dau fasole!

  38. Gabi Manta said,

    Ies de-aici ca atmosfera a devenit irespirabila!

  39. Gandac said,

    Mai degrabă o să facem Revelionul la Universitate!

  40. Gabi Manta said,

    … la 5 si jumatate!

  41. Gabi Manta said,

    Oricum, ne-a ajuns la Poli, sa mai facem si la Universitate!

Lasă un răspuns

