Trandafirul & Liliacul

Mai 2, 2007 at 8:55 am (Locul faptei)

Nu stiu daca ca v-am obisnuit deja cu surprizele, eu inca mai incerc!🙂

De 1 Mai ce mi-am zis?! Ia sa trag eu o fuga la Calimanesti-Caciulata sa vad cum sta treaba pe-acolo, daca toata lumea e pregatita pentru invazia de peste o luna… Glumesc, de fapt am fost la Sibiu, iar la intoarcere m-am oprit sa beau o bere chiar la LOCUL FAPTEI!

Am facut si eu niste poze, pe care le adaug celor trimise de Nicoleta si Iulia.

dscf0873.jpg

Este o cladire unica, are doua intrari simetrice, pe una scrie Trandafirul, pe alta Liliacul🙂

Ca locatie, motelul se gaseste la circa 100 de metri de principala atractie turistica din zona, Manastirea Cozia.

dscf0872.jpg

Si inauntru simetria se pastreaza, salile de mese sunt identice, dar comunica intre ele, dupa cum puteti vedea in pozele de mai jos.

hpim0037.jpg

dscf0874.jpg

dscf0875.jpg

dscf0877.jpg

Locurile la mese acopera capacitatea de cazare, la nevoie putandu-se suplimenta cu o masa-doua. Ce daca spatiul de dans se va micsora, putem dansa pe mese!😉 Dar cui ii mai arde dupa 10 ani de discoteca (cu exceptia Monicai, desigur)?!

Apropo de muzica, merg cd-urile cu mp3, exista chiar si un dj ca poate veni cu un computer, insa n-am putut afla daca asta face parte din contract. Cum nu era nimeni din conducere, n-am putut afla nici daca s-a definitivat meniul si la ce bani. Preturile la bar sunt neasteptat de mici: berea intre 25 si 40 de mii, un prigat – 30 de mii, iar vinul nu m-a interesat fiindca ma bazez pe Patronul si pe alea 100 de kg alb-negru…:)

 hpim0042.jpg

In camere nu am ajuns, poza de mai sus, cu detaliu din baie, e trimisa de fete.
Fiindca veni vorba, restaurantul are doua toalete, evident simetrice, insa fiecare numai cu cate un „post de lucru”! Dar cei cazati la primul etaj pot da o fuga pe scari pentru decongestionare…:)

Inca una si ma duc… Motelul nu are terasa, insa chiar vizavi se afla Motelul Cozia, cu conditii numai bune la combinatia bere+umbra!

dscf0880.jpg

51 comentarii

  1. bogdancorneanu said,

    numaratoarea inversa a inceput
    hai sa ne revedem odata

  2. Gabi Manta said,

    Hai odata! O data la 10 ani!🙂

  3. Cipi said,

    arata bine. sper, la terminare, sa-l lasam si noi asa!

  4. Cipi said,

    Deci Gabi ce AMR avem?

  5. patronu' said,

    E OK!!!!
    Acum mingea e in terenul nostru, adica distractia…..
    @Gabi
    Eu aduc 20 de litri de vin rosu ……nu stiu de unde ai scos-o p-asta cu 100.

  6. Gabi Manta said,

    @Patroane, mai citeste si tu la Organizare😉

  7. Cipi said,

    Apropo, merge si dansul pe mese dupa ce se incalzesc combatantzii destul.
    Gabi stie!

  8. Gabi Manta said,

    @Cipi… ce faci, ma discreditezi?! Eu incerc sa-mi construiesc o imagine aici!

  9. Cipi said,

    Eu?? Departe de mine gindul acesta! Vorbeam de ce „fuck: altii. Imaginea e solida . . ca stinca Gibraltarului.

  10. Gandac said,

    Păcat că nu o sală mare, să ne vedem la ochi cu toţii! Dar facem prin rotaţie, şi oricum Perşa va avea ochii lipiţi (de fundul sticlei)

  11. Gandac said,

    @9
    Stânca Gabi-altarului

  12. Gabi Manta said,

    @Gandac, ne vedem pe ringul de dans, de foarte aproape…:) Si, ca sa vedem mai bine, putem organiza si un concurs de Miss Nevasta de MRCF-ist🙂

  13. bogdancorneanu said,

    si cine vine singur, va fi obligat sa candideze

  14. Cipi said,

    @13
    cine vine singur face parte din juriu.

  15. Gandac said,

    @12
    M-ai nimerit pe mine ăla dansatorul!

  16. Cipi said,

    @15
    gandac daca nu stii, te invatza Gabi.
    e bine Gabitzu? pentru imagine

  17. bogdancorneanu said,

    deja mi-am dat seama cine vine solo

  18. Gabi Manta said,

    @Bodo… principalul este sa nu plece solo!🙂

  19. Gandac said,

    Să nu plece pe invers!

  20. Cipi said,

    @18
    Han Solo . . . .

  21. Gandac said,

    Solo 500, are şi unde ultrascurte (FM)

  22. bogdancorneanu said,

    gata?
    s-a asezat linistea si aci?

  23. Monica said,

    Gabi… mereu surpinzator…
    Dar ce mai, dupa cum crezi tu ca „stau” lucrurile, numai eu sunt in stare sa dansez?…

  24. bogdancorneanu said,

    hai monika, hai monika
    fa un dans

  25. Gandac said,

    @24
    Hai Monika, hai Monika
    fă un dans, dă din burika

  26. Cipi said,

    @24
    dansul. dansul e normal la virsta ei.

  27. bogdancorneanu said,

    poate fac si buretzarii un ( 01 ) dans

  28. Gabi Manta said,

    @Gandac…. ca sa rimeze ma bine, eu as zice an frase:
    Hai Monique, hai Monique,
    Fa un dans, da din buric!😉

    In concluzie, Monica… ma gandeam ca tu esti antrenata, doar cu tine repeta baiatul tau piruetele, nu?🙂 Apropo, poze… cand?!

  29. Gandac said,

    … Fă un dans, dă din burique!
    Poze cu piruete! Poze cu piruete!

  30. Cipi said,

    Se vede cine a facut concediul la Stanbul.

  31. Monica said,

    @Gabi
    Si eu care credeam ca m-ai vazut mai in forma…

  32. Gabi Manta said,

    @Monica… te-am vazut, dar ma gandeam ca asta e explicatia formei!🙂

  33. Gandac said,

    Erai mai în cofraj

  34. bogdancorneanu said,

    stie cineva, ce au patit buretzarii, de numai zic nimik?

  35. Gandac said,

    Nu-i lasă şefu’ Iosif

  36. Gabi Manta said,

    Am uitat ceva esential, pentru unii!
    In restaurant… NU SE FUMEAZA!
    Mai mergem?🙂

  37. Gandac said,

    Peeerfeeeeeeeeeect!

  38. patronu' said,

    MEEEEEEERRRGEEEEMMM da-l incolo de fumat distractie sa fie .

  39. Cipi said,

    Super! Tutunul dauneaza grav revederii!

  40. catalinciuciu said,

    PINA LA TZIGARI ! PACAT SI VROIAM SA VIN …

  41. Cipi said,

    @40
    De dragul revederii fa si tu un sacrificiu . . . 3 zile fara tutun

  42. bogdancorneanu said,

    ba o sa fumam

  43. stelianstan said,

    Daca nu plouă, ce bureţi să mai iasă?

  44. Gandac said,

    bBureţi uscaţi (iască)

  45. stelianstan said,

    Un teren de fotbal o fi prin zonă?

  46. Gabi Manta said,

    @Stelica… gand la gand cu bucurie! Este, la Calimanesti… ajungem in 5 minute cu masinile. Sambata, acolo ne refacem o ora!😉

  47. Gandac said,

    Gata, luaţi-vă echipamentul!

  48. stelianstan said,

    Cred că unii o să se refacă după. E cazul lui Tase.

  49. Gabi Manta said,

    Lasa, bai Tase, le-aratam noi şase!
    (se presupune ca jucam 6 la 6)

  50. Gandac said,

    Când vom juca? Înainte, în timpul, sau după?

  51. Gabi Manta said,

    In timp ce jucam, logic…

Lasă un răspuns

