5 martie, PUI de URS

Martie 7, 2007 at 8:35 am (mini-REVEDERE)

Partida a inceput cu cavaleria usoara pe flancul drept...

... pe banda stanga, o asezare defensiva, cu aparare in zona (libera Giurgiu)

... la mijlocul terenului, jucatorii de creatie + omniprezentul Tataie, care face ambele faze, si aparare si atac!

Secvente din repriza secunda, cu echipa marcata de efort... se pregatesc schimbarile!

La Bodo n-a inceput returul, el joaca inca in sezonul de toamna!

Cata executa obisnuitele miscari de incalzire...

Din aceasta poza cu Cipi se poate intelege de ce Bodo are niste grame in plus...;)

Intra in joc un alt coechipier cu greutate...;)

Aha, deci Doina s-a casatorit... cine o fi fericitul castigator?!

Nu degeaba e intrebata Monica daca e sora mai mare a fiului ei! Parca vad ca peste alti 10 ani o sa ajunga sora mai mica...;)

Demonstratie despre cum se asorteaza oja cu vopseaua de par, dar si cu... fundalul!

Privire languroasa marca Hollywood!

Sa nu va induca in eroare privirea usor tulbure a lui Serban... cu greu am reusit sa-i scot efectul de red eyes!

Tataie, in pauza de masa!

Botezatu. Familia Botezatu!

Daaa, la Bucuresti s-a deschis scorul... Provincia, ai legatura!

Nica. Familia Nica!

Cata inscrie de la prima atingere...;)

Intrat cu forte proaspete, cuplul C&G face presing pe tot terenul...;)

Pai nu mai bine par pe piept decat pe limba?!

La un pas de suspendare, fiind suspectat ca joaca pe fals... Pana la urma misterul se lamureste, este tot el, colegul nostru Catalin Ciuciu, casatorit Meleandra!

Pregatindu-ma pentru o intrare prin alunecare...;)

Monicutzo, da de ce ai ochii asa de mari?!

Atmosfera calda, tovaraseasca...:)

Uneori nu-i nevoie de cuvinte...

... si nici alteori! ;))

Special pentru public, se simuleaza un ultim atac in minutele de prelungire... pt ca de fapt Tataie a combatut cu vin, iar Patronu doar cu chestii soft!

Asta numesc eu mana buna la poker...

... numai ca Gandac scoate asul din maneca!

Fluier final... Cornel este cel mai tare din parcare. La propriu!

68 comentarii

  1. Gandac said,

    Aşa cum scria înainte să apară 1 comment: NO COMMENT!
    Se cunoaşte că scrii la ziar. Hai Monitorul de SV!

  2. Gandac said,

    Păcat că nu s-au făcut înregistrări audio-video!

  3. Gabi Manta said,

    @Gandac… s-au facut!🙂

  4. Gandac said,

    Dar parcă s-au făcut! Nu-i aşa Manţă, parcă aveai un băţ cu care te plimbai prin faţa paharelor, sau ai făcut nişte pase magice peste consumaţie?

  5. bogdancorneanu said,

    buretzarilor, voi cand va revedeti ( cu noi )?

  6. ninaalexandru said,

    frumoase poze, dar puţine…

  7. Gandac said,

    Uitându-mă la poze, uşor-uşor mi-aduc aminte că am participat şi eu! Apropo, mâna de lângă furculiţa lui Cip era a mea, dar să ştiţi că şniţelul tot la Bodo a ajuns!

  8. Gabi Manta said,

    @Gandac… prea le vrei pe toate odata! N-am apucat sa vad nici eu ce a iesit…
    @Nina… daca vrei aranjam o sedinta foto!🙂

  9. Gandac said,

    Ce era să iasă, n-ai văzut ce feţe de carnaval au ieşit în poze?

  10. Gandac said,

    Chiar aşa rău a fost?

  11. ninaalexandru said,

    spune când şi e OK.

  12. ninaalexandru said,

    rectific… OK este pentru propunerea lui Manţă

  13. Gandac said,

    Adino mamă ţi-a reuşit poza de familie! Înrămeaz-o şi pune-o deasupra patului matrimonial!

  14. Gabi Manta said,

    @Nina… bag de seama ca vrei sa te lansezi! Te aranjeaza coperta de la Playboy? Sau vrei si interior?!🙂

  15. Gandac said,

    Faţă-profil

  16. Monica said,

    Gabi, dupa 30 de ani nu se mai fac poze de (foarte) aproape🙂 … nu ca asi avea riduri…

  17. Gandac said,

    Monica, ce te ataci aşa, eşti neschimbată din liceu!

  18. Gabi Manta said,

    @Monica… am inteles, la Revederea de 30 de ani am sa fac poze de departe!

  19. Monica said,

    @Gandac
    Nu zic, parca ne cunoastem de-o viata…, dar din liceu…parca nu-mi amintesc…

  20. Gandac said,

    Normal, că doar n-am făcut liceul împreună!

  21. Monica said,

    Am incalzit scaunul ala 3 ore … si am uitat sa las si eu vreo 2-3 pioneze cand am plecat😉 …

  22. Gandac said,

    În prima poză se pot vedea, în fundal, trei aburoaice

  23. ninaalexandru said,

    @Manţă astăzi pentru ca sunt, tot răcită, m-aş mulţumi cu coperta revistei Formula AS, la rubrica ‘leacuri băbeşti’ de mâine mai vedem….

  24. patronu' said,

    NEATZA’
    superbe pozele.
    buretzari vedetzi cum se distreaza lumea la capitala?????????
    voi nimic???????

  25. patronu' said,

    @Monica
    poza de aproape eu ti-am facut-o , am vrut doar sa-ti scot in evidenta trasaturile frumoase , ai ramas o frumoasa si dupa 10 ani daramite in liceu…………Petrica sa aiba grija de tine ……..ca doamne fereste ramane fara si a be….t-o

  26. Cipi said,

    @Moni-k
    Peste 30 de ani chirurgia plastica e solutia sau poate nu . . .
    Oricum dai bine in poza, aviz paparazzilor!

  27. Cipi said,

    La penultima poza, sa nu se inteleaga ca fuck afaceri cu cfr-ul! Dezmint oficial.
    Nu am firma capusa!

  28. Gandac said,

    Cip, CFR de obicei ia, nu dă

  29. patronu' said,

    @Gandac
    ca ia cfr-ul ……….sa nu intelegem altceva , noi cei care nu lucram in bransa.

  30. patronu' said,

    @29 ??????????

  31. patronu' said,

    @29 si 30
    De obicei luatzi multa??????????

  32. patronu' said,

    @29 si 30
    De obicei luatzi multa?????????? Facand referire la servicii si preturi……….

  33. Cipi said,

    Gandacel dupa ce se scrie prin presa in ultima perioada . . .te intreb unde e acul de cravata primit de la fostul director Nico . . . .?

  34. Gandac said,

    E vorba de poza cu pricina, nu de „altceva”

  35. Cipi said,

    @Patronu
    La preturi se arunca ,nu vezi ca au scumpit iar . . .
    Mai au vile neterminate . . .

  36. Gandac said,

    Cip, cu ce bani crezi că merg la Călimăneşti?

  37. Cipi said,

    @Gandac
    In fiecare cfr-ist zace un mic afacerist!

  38. Cipi said,

    Somnul ceferistilor naste scumpiri!

  39. bogdancorneanu said,

    @ patronu
    pot sa-mi fac vila in zona libera?

  40. Gandac said,

    Dacă vei mai fi liber, poţi!

  41. patronu' said,

    @39 nu se fac locuintze in ZLG

  42. patronu' said,

    @40 Gandac va fi liber ca doar nu au murit degeaba amaratii aia in ’89

  43. Gandac said,

    Nu era vorba de libertatea aia

  44. Gabi Manta said,

    Asadar… la mini-Revedere au semnat condica 15 colegi! Putem sa-i punem la socoteala si pe Gica si Petrica, ei trimitandu-si reprezentantii…:)
    Deci aproape un sfert daca il adaugam si pe Manolo, care n-a venit din motive de delegatie. E ceva, nu?!

  45. bogdancorneanu said,

    prezent la condica
    silvia popescu, tot delegatie

  46. Gabi Manta said,

    @Bodo… te pomenesti ca or fi fost impreuna!🙂

  47. bogdancorneanu said,

    a troa ( + cosmin )

  48. patronu' said,

    Hai sa postam ;lista cu cei care au dat avansul ………

  49. patronu' said,

    1. Monika
    2. Patronu
    3.Iulia
    Completatzi voi mai departe

  50. bogdancorneanu said,

    patroane si eu am platit in avans ca nu am stat pana la sfarsit

  51. patronu' said,

    @50 COMPLETEAZA lista tata ca nu ai servictori……..sau daca-l convingi pe Beeeerssssaaaa

  52. patronu' said,

    fara „c”

  53. bogdancorneanu said,

    @ PARONU
    avansul pentru minirevedere

  54. bogdancorneanu said,

    @patronu
    acum e cu T
    servitori nu am , doar sofer

  55. bogdancorneanu said,

    aici numai comenteaza nimeni?

  56. bogdancorneanu said,

    gabi , mai baga niste poze

  57. catalinciuciu said,

    Nu m-ati lamurit cu ce masina a plecat mantza?

  58. Gandac said,

    Cu maşina personală, şi a ajuns destul de repede acasă, cred că a transformat-o în maşină intercity

  59. tataie said,

    o zi am lipsit si v-ati facut de cap (pe blog). instantaneele sunt beton. inca odata: BRAVO MANTZA!

  60. patronu' said,

    @ tOTI
    mantza a bagat numai poze deocheate cu noi , iar cu el numai d-alea din revista.
    p-alea cand era beat turta sub masa nu le-a pus ………ce sa-i faci dreptul de autor ,,,,, oricum …………..
    MII DE MULTZUMIRI GABI PENTRU TOT CE-AI FACUT SI FACI PT NOI

  61. Gandac said,

    Nu-l mai gâdilaţi pe Manţă în zona aia că nu se mai gâdilă!

  62. Manolo said,

    Bai aia 15 nu va e rusine. Pai pe mine si pe Cosmin nu ne puneti la socoteala. Pai nu ati facut duplex (Manta si Gandac cu voi vorbesc in special). Inseamna ca am fost degeaba pe meleagurile oltenesti ale lui Bersica.

  63. Gandac said,

    Manolo, citeşte 44 şi 47

  64. Manolo said,

    @Gandac
    Nu vreau ma sa citesc ! Betivanilor !

  65. Gabi Manta said,

    @Patronu… pai vroiai sa-mi fac poze singur?! trebuia sa fii pe faza🙂 Iar alea „din reviste” voi mi le-ati facut :))

    PS La multi ani pt ieri!

  66. tataie said,

    Gabita cam are dreptate Patronu”! Stiu sigur ca eu te-am prins intr-o ipostaza „demna de vazut”. In schimb mie imi faci reclama proasta cu berea aia in loc Jidveiul ala sec si bun, de care nu te mai saturai.

  67. Gabi Manta said,

    @Tataie… pai de-astea cu ochii inchis avem cam toti! Doar nu vroiai sa le public pe-alea?!

  68. bogdancorneanu said,

    @ mano

    d-ul dir cosmine cpln ,mai face

Lasă un răspuns

