Revedere promotia ’96

Februarie 9, 2007 at 9:16 am (Foto)

revedere96.JPG

8 comentarii

  1. Gabi Manta said,

    Primita de la Manolo… cel din dreapta este Barbu Marian
    Manolo, astia cum au facut, cu seara festiva sau weekend undeva? Sau si una si alta? Si Barbu vine si cu noi sau i-a ajuns?

  2. Gandac said,

    Barbu vine si cu noi, am vorbit eu cu el

  3. manolo said,

    Au facut de vineri pana duminica la Busteni.
    Barbu e ruda cu Constanta, nevasta la’ ala de zicea Radu.

  4. Gabi Manta said,

    @ la Busteni?!?! :))))
    Deci suntem in pericol de a fi niste bieti epigoni daca se voteaza varianta asta!

  5. radu said,

    Sigur e intalnirea de 10 ani ? Pare a fi o nunta de argint .

  6. calin mihailescu said,

    Chiar ca pare o nunta de argint.
    Nu vreau sa fim epigonii unei promotii triste. Asa ca hai la Caciulata.

    Oare o sa ne imbracam ca domnii astia din poza.
    Eu sincer nu am sacou rosu sau albastru ca Patronu.
    Dar daca e nevoie o sa-mi cumpar unul.
    Si daca nu e nevoie hai sa ne relaxam in blugi, ca m-am saturat sa merg oficial imbracat la costum la servici.
    Poate votam si chestia asta.
    Ce ziceti???

  7. Manolo said,

    Max daca vrei iti dau eu un costum de CFR-ist. Vorbim si cu Tataie sa-ti dea basca si ciocan si esti OK.

  8. catalinciuciu said,

    Max problema e daca ne mai putem imbraca in ceva similar ca acum 10 ani?
    Si de unde naiba fac rost de blugi taiati?🙂

Lasă un răspuns

