Proba eliminatorie la angajarea in CFR

Februarie 7, 2007 at 12:51 am (Fun)

spagat.jpg

14 comentarii

  1. manolo said,

    Fata asta e din promotia noastra ? In ce grupa a fost ?

  2. Gabi Manta said,

    In GRUPA MARE…:)))

  3. Ciprian Apostol said,

    . . . UE si la Gara!

  4. bogdan corneanu said,

    la sex seamana cu cineva de la noi, dar fata o tradeaza

  5. manolo said,

    La proba asta eliminatorie cred ca se scoate tirfoane. Ea e campioana.

  6. Gandac said,

    Ori masoara ecartamentul

  7. Radu said,

    Cred ca a mers deraiata ! A facut LOCURI Plane .

  8. Radu said,

    El o fi Ciuciu ?

  9. catalinciuciu said,

    Ma oi fi eu urat da nici chiar asa?
    Si nu mai am plete din armata.
    Bine radu. Mi-a placut🙂

  10. Manolo said,

    Ba si eu am vrut sa zic ca nu e Ciuciu dar nu eram sigur.

  11. chino said,

    putaaaaaaaaa, guarraaaaaa

  12. oicalisto said,

    ce-ti mai place shaorma cu de toate si salata de beof

  13. Michelle said,

    fereask sfantu.

  14. Eugen926 said,

    ewww….are chiloti?….nu cred….si nu prea e atragator ce e acolo :))
    proasta a fost…

Lasă un răspuns

