Chef in Regie

Februarie 6, 2007 at 11:06 am (Oldies But Goldies)

bairam1.jpg

bairam2.jpg

13 comentarii

  1. Gabi Manta said,

    Pentru astea trebuie sa-i multumim lui Hagi!

  2. Gandac said,

    Toti betivii apar in poze. Cum de lipseste Persa?

  3. manolo said,

    Gandac nu fi suparat. O sa apari si tu la rubrica foto

  4. Gandac said,

    Stiu Manolo, i-am si trimis lui Manta o poza, asteapta si ai sa ma admiri!

  5. sandrinio said,

    persa era sub acoperire

  6. Gandac said,

    Bine ca nu era peste acoperire

  7. Persica , Iosifica , Stelica said,

    Eu nu stiu ce aveti cu mine, caci niciodata nu mi-a placut bautura. Si-n facultate eu doar m-am prefacut, era o chestie trendy!!!! Am fost si eu la chefu’ ala, dar deja eram adormit de oboseala.
    Mai am si eu niste poze care-mi vor intari afirmatiile magice de mai sus.

  8. Persica said,

    Na, ca mi-a tremurat mana si am bagat si pe altii la „apa”.

  9. PATRONU' (ADRIAN DELEA) said,

    sandrinio baiatule , ca sa nu spun altfel , ai rabdare sa vezi ce reactii ai tu la bautura , lasa-l pe persa in pace . el cel putin a recunoscut ca nu le are deloc cu bautura ……..
    o sa vedeti poze maine

  10. sandrinio said,

    patroane pozele alea cu paharul sint trucate, persa imi este martor, sic

  11. sandrinio said,

    pardon, nu sint trucate, dar uite acum sint beat si nu-mi mai amintesc bine ce a fost la petrecerea aia

  12. PATRONU' (ADRIAN DELEA) said,

    @ sandrinio incepi sa vii de acasa cu betia , asa ca lasa-l pe fratele persa , priveste oricum mai cu talent decat acum 10 ani

  13. costinintorcatoru said,

    mama ce de poze frumoase cu vremuri urate…trecute.

Lasă un răspuns

